SYSTEM POS DO OBSŁUGI SPRZEDAŻY, TRANSAKCJI I KLIENTÓW
Comarch POS to aplikacja, z której korzystają sprzedawcy, pracujący na stanowiskach kasowych. Wykonuje ona przede wszystkim operacje związane z obsługą klienta, przyjęciem i rozliczaniem towarów w sklepie. Jest prosta, intuicyjna
Dzięki tej aplikacji masz możliwość pracy z wieloma dokumentami jednocześnie, co oznacza możliwość obsługi kilku klientów jednocześnie i to w dowolnej formie płatności (gotówka, karta, bon).
Wielojęzyczne interfejsy w żaden sposób nie ograniczają: sprzedawca może pracować w dowolnym języku, a Comarch dostarcza tłumaczenia w języku: polskim, angielskim, niemieckim, francuskim i hiszpańskim.
Jeżeli chwilowo utracisz połączenie z internetem - aplikacja automatycznie przełącza się pomiędzy trybem online i offline, bez wpływu na pracę sprzedawcy.
JAKIE FUNKCJE POSIADA SYSTEM COMARCH RETAIL POS?
przyjmowanie reklamacji,
przyjmowanie zwrotów z wykorzystaniem korekt paragonów lub faktur,
przyjmowanie towarów do sklepu poprzez obsługę dokumentów MM-, MM+,
przesuwanie towarów pomiędzy sklepami,
przyjmowanie kasy wraz z obsługą dokumentów KP, KW,
możliwość pracy wielu operatorów w jednym punkcie sprzedaży poprzez możliwość przypisania pracownika do transakcji,
podpowiadanie pracownikom artykułów powiązanych,
możliwość podglądu stanów magazynowych towarów dostępnych w innych oddziałach.
automatyczne przełączanie się pomiędzy trybem online i offline, bez wpływu na pracę sprzedawcy.
Comarch webPOS i Comarch mPOS
System Comarch webPOS to rozwiązanie oparte na chmurze Comarch Cloud, działające na komputerach, tabletach i telefonach. Aplikacja oczywiście współpracuje ze stanowiskami Comarch POS. Z Comarch webPOS sprzedawcy zyskują wsparcie na kasie, a asystenci sprzedaży nowoczesne narzędzia do jeszcze efektywniejszego doradztwa.
Comarch mPOS, czyli mobilny POS to rozwiązanie dzięki któremu mogą z niego korzystać zarówno sprzedawcy jak i również pracownicy zaplecza sklepu obsługujący przyjęcia i wydania towarów oraz przesunięcia artykułów pomiędzy zapleczem, a salą sprzedaży. Tak więc Comarch mPOS to nie tylko wsparcie w kontakcie klienta, ale również możliwość obsługi procesów realizowanych na magazynie sklepu np. potwierdzenie przyjęcia towarów/artykułów w ramach nowej dostawy, zwrot towarów do centrali czy też wsparcie przy inwentaryzacji. Realizacja zadań z aplikacją mPOS odbywa się zatem na bieżąco.
Masz więcej pytań? Zadzwoń i umów się prezentację systemu lub skorzystań z materiałów opublikowanych na stronie producenta Comarch.