OUTSOURCING IT

Komfort i bezpieczeństwo

...

CZYM JEST OUTSOURCING

Outsourcing IT to praktyka polegająca na zlecaniu zadań, funkcji lub procesów IT zewnętrznym firmom specjalistycznym, takim jak Pomorska Grupa Informatyczna Sp. z o.o. zamiast realizowania ich samodzielnie. Nie trzeba zatem zakładać wewnętrznego działu informatycznego i utrzymywać go, a wszystkie zadania związane z tym tematem przejmuje zewnętrzna firma. W skomplikowanym krajobrazie technologicznym, gdzie normą są ciągłe zmiany i ewolucja, outsourcing IT jest to niezwykle praktyczna strategia. Zamiast próbować ścigać samemu każdą nową technologię, można skupić się na swoim, biznesie i pozwolić firmie IT zarządzać technologią za Ciebie. 

W dobie digitalizacji, gdzie technologia odgrywa istotną role we wszystkich obszarach biznesu, efektywne zarządzanie IT staje się niezbędne. Ciągły wzrost ilości urządzeń komputerowych, coraz mocniej rozbudowane oprogramowanie wspomagające zarządzanie, szybki i nieprzerwany dostęp do informacji wymuszają konieczność zagwarantowania niezawodnego działania systemu informatycznego w firmie. 

Tak więc różnica pomiędzy zatrudnieniem wyspecjalizowanych pracowników w swojej firmie a nawiązaniem współpracy z zewnętrzną firmą IT jest prosta. Zatrudnienie specjalistów z odpowiednią wiedzą i doświadczeniem wiąże się z ponoszeniem wysokich kosztów ich pracy, zapewnieniem szkoleń i zasobów umożliwiających reakcję na mogące wystąpić problemy. Zlecenie prowadzenia działu IT wyspecjalizowanej firmie zewnętrznej pozwala skupić się na kluczowym dla przedsiębiorstwa dziale rynku.

 

JAKIE SĄ KORZYŚCI?

  • Zwiększona efektywność i skoncentrowanie na kluczowych celach biznesowych 

  • Dostęp do zaawansowanych technologii i ekspertów IT

  • Zwiększona kontrola nad budżetem

  • Elastyczność


CO MOŻEMY ZAOFEROWAĆ TWOJEJ FIRMIE W RAMACH OUTSOURCINGU?


Pełną opiekę nad infrastrukturą IT, kompleksową administrację serwerami Windows, Linux, administrację sieciami LAN/WAN, kompleksową obsługę baz danych,opiekę nad systemami wspomagającymi zarządzanie ERP, konsulting IT.

Do każdej z umów staramy się podejść indywidualnie, przy jej tworzeniu najważniejsze są dla nas wymagania Klienta, a gotowa umowa gwarantuje bezpieczeństwo i pewność. Dla firm związanych umowami na outsourcing IT standardowo gwarantujemy dostęp do serwisu Help-Desk, Hot-Line, ustalony w umowie czas reakcji na zgłoszenie awarii oraz sprzęt zastępczy na czas naprawy uszkodzonego.